sunnuntai 15. elokuuta 2010

Arvonta

Siis vitsit ei voi olla totta, mä oon niiiiiiin onnellinen! Mulla on blogilistalla jo 5 tilaajaa ja lukijoitakin ainakin 7!!!!! Aattelin, että järjestän nyt sitten ekan arvonnan lukijoiden kesken. Mulla olis parit melkein käyttämättömät bikinit, joista on yks sauma ratkennut ja sitten sellaset vähän linttaan astutut sandaalit, jotka voisin antaa palkinnoksi. Nyt siis kaikki ilmottautuun lukijoiksi, että pääsette arvontaan mukaan!!!!

Sit tosta päivän asusta. Mun BFF Susku valitsi sen, siinä ois kans matskuu bloggariksi, vaikka se oiskin enemmän sitä over-size -tyyliä. Siis ihan t-paita/housut linjal mentiin tänään. Mut Suskun mielest tän teepaidan shocking Pink pukee mua tosi hyvin, finnit ei niin korostu naamas, kun on muutakin kateltavaa, if juu nou wot ai miin. Myrkyn vihreet housut mä löysin ullakolta, ne on tädin vanhat, hiukan isot, mut ne saa kurottuu tosi stylesti silleen boiffrend-tyylisesti niinku pussihousuiks. Musta Suskun valinta oli tosi piristävä, kaikki ei uskalla yhdistellä värejä silleen rohkeesti, mut mä mankeloin taas kylil ja Jope ja Artsi, ne kaks spurguu, tykkäs taas tosi kybällä. Stärää rättiä, niinku jossain Stadissa sanotaan.
 Ok, ei täs sit muuta...

P.S. Edit Mä päätinki sit luopuu arvonnasta, kun mä en haluu, et tätä blogii luetaan niinku vaan arvontojen vuoksi. Must on tärkeintä tää henkinen rikkaus, mitä mä voin jakaa teidän lukijoiden kans, eix niin? Siis tulee oikein hyvä mieli ku aattelen kaikkii teit junttei, ketä voin opettaa vähän tyylitajuisemmaks, tiättekste?

Pysykää linjoilla ja pitäkää linjat koossa 34...

1 kommentti:

  1. ssiiis hei vitun horo etsä noin vaa voi peruuttaa tota arvontaa !!!!!!11 siis ei toi käy tollee ett lupailet vaa arvontoi nii ett saat lisää lukijoit ja sit ku tääl on lisää lukijoit nii ootki ett eiku EI SITTENKÄÄ HÄHÄÄ. vtu mä oisin ainaki halunnu sellasen ihgumageet biksut! oisin ollu vähä feimi: kelaa ny, huomiohoron omat biksut !!! vittu kaikii vituttas ja ne ois niiiiiiiiiii kade.

    xxxxxxx

    VastaaPoista