sunnuntai 15. elokuuta 2010

Mitä v***uu?

Siis mä en käsitä????? Oon ollu jo varmaan tunnin blogilistal, enkä vieläkään oo siel Kuumalla Listalla!!!!! Siis hä???? Siel on niinku niin junttii porukkaa, ja sitte tällasta ei, ketä kirjottaa tosi tyylitajuinen. Mut sit mä rupesin funtsii, et jos jengi niinku oottaa muotipostausta. Et semmonen nyt tulee sit.

Eli ok, mullei oo kameraa, ku mun kännys on muisti täynnä, mutta trast mii, musta tulis tosi tyylikkäit kuvii. Mut mä sit selitän tän mun päivän asun, dagens, kato.

Eli siis mä oon lukenut ihan siis tosi monesta blogista niistä farkkushortseist ja et parasta ois ne boiffrend shortsit, ku ne istuu paremmin. Siis ok, mulla ei oo just nyt boifrendii ku Nipa lähti Kuopioon, mut mulla on isobroidi. Ja se on muuten tosi iso, siis sellasta Heviis Luuser-sarjaa. Mä otin sen levikset, kun äire oli ne pyykännyt ja saksin ne si siihen reiden puoleen väliin. Ihan siis ihqun näköset mun yllä. Ei yhtään tiukat, lahkeet oikein lepatti kivasti, kun vetäsin baikilla tonne kylille näyttään niitä. Ei siel kyl ollu ku ne pari deekuu, mut ne tykkäs.

Sit on puhuttu paljon tost boiffrend-takista, eli siis poikakaverilt lainatust nahtatakist. No, isobroidil on sellanenki kaapis. Aika järkyn kokonen, eli aattelin saksia hiukan sitäkin, ku isobroidi tuli siihen pilaan kaiken. Se ei siis käsittäny tätä muotiblogia ollenkaan. Eli en  saanu boiffrend takkii, toisaalt ehkä parempi, oli meinaan aika kuuma päivä ja olis ollu aika tukala lähtee taas sinne kylil sitä esitteleen.

Kenkii mä oon miettinyt, et pitääks niidenki olla boiffrendit vai ei. Isobroidil ois tosi stylet kumisaappaat mitä se pitää mettällä, mutta ehkä ne ei aivan. Laitetaan harkintaan.

Pysykää linjoilla ja pitäkää linjat koossa 34...

2 kommenttia:

  1. No mutta missäs kuvat sun fiineistä shortseista? :)

    VastaaPoista
  2. Jipiii! Hei siis upeeta! Mun eka kommentoija! Tosiaan mä oon toivonut kristmäs-lahjaksi kameraa, kun toi kännyn muisti on aina niin täynnä, siin on Nipan ja mun viestit mitkä vie tilaa. Et sais näitä kuviiki. Tai sit mä paan tohon viereen sellasen lahjota Kanalle kamera -linkin, et jos lukijat tosiaan haluu niit kuvii, niin vois kans sit osallistuu kustantaan se, vai mitä? Tosi ihquu ku kommentoit, pysy hei linjoilla!

    VastaaPoista